Kolejny tydzień listopada rozpoczynamy od przekazania informacji o nawiązaniu współpracy na linii: Helikon – Bank Pocztowy. Dla sieci agencyjnej jest to więc wdrożenie jednej z wiodących instytucji w polskim sektorze bankowym: banku nowoczesnego z mocnymi, polskimi tradycjami.

Do dyspozycji Agentów oddajemy kluczowy produkt Banku Pocztowego – kredyt gotówkowy. To produkt dla klientów detalicznych z wysoką kwotą finansowania, bo aż do 200 tys. złotych oraz długim okresem kredytowania do 120 miesięcy. Bank akceptuje szeroki zakres źródeł dochodu. Cały proces wspierany jest przez indywidualne podejście do wniosku przy znaczącym zaangażowaniu pracowników banku.

Jako Agent procesujący wniosek dla swojego klienta składasz w wybranym oddziale wniosek zawierający podstawowe informacje dotyczące klienta oraz kopię jego dowodu osobistego. Czynności złożenia wniosku możesz dokonać też w przeglądarce internetowej, za pośrednictwem systemu sprzedażowego Helikon, ekspresowykredyt.pl. Znajdziesz tam wymagane pola niezbędne do złożenia wniosku w banku, a po wyborze oddziału wniosek klienta jest niezwłocznie wysyłany do wskazanego oddziału banku współpracującego z Pocztą Polską.

Bank Pocztowy – polski, bezpieczny bank

Bank Pocztowy to bank, którego głównymi akcjonariuszami są Poczta Polska S.A. oraz PKO BP S.A. To właśnie dzięki strategicznemu partnerstwu z głównym akcjonariuszem dla klientów detalicznych dostępna jest szeroka sieć placówek banku na terenie całego kraju.

Usługi finansowe dostępne w placówkach Poczty Polskiej oferowane są przez Bank Pocztowy.

Historia Banku Pocztowego

Historia Banku Pocztowego sięga roku 1990 roku. Bank powstał w Bydgoszczy, a ideą założycieli było przywrócenie na rynku bankowości tradycji związanej z bankowością pocztową w Polsce.

U podstaw swojej działalności bank miał obsługę instytucji samorządowych oraz firm. Z czasem Bank Pocztowy S.A podjął działania mające na celu dystrybucję produktów dla klientów indywidualnych za pośrednictwem placówek Poczty Polskiej.

Od 2000 roku bank unowocześnił obsługę rachunków GIRO. Z końcem 2009 roku bank przyjął strategie w której obsługa klienta zaczęła odbywać się za pośrednictwem Pocztowych Stanowisk Finansowych. Klienci chcący korzystać z bankowości elektronicznej dostali taką możliwość wraz z nadejściem 2007 roku. Decyzją władz banku w 2010 roku wprowadzono bezpłatne konto co następnie przyczyniło się do wzrostu ilości rachunków obsługiwanych przez Bank Pocztowy. W 2017 roku powstała marka EnveloBank dostępna w internecie. 2021 r przyniósł pogłoski od rozdzieleniu banku od placówek sieć Poczty Polskiej, ale póki co informacje nie znalazły wprost potwierdzenia w oficjalnych komunikatach banku.

Odpowiedzialność społeczna Banku Pocztowego

Działalność Banku Pocztowego to nie tylko oferowanie usług finansowych swoim klientom. Bank daje dostęp do wiedzy finansowej nie tylko dla klientów banku. Od lat Bank Pocztowy uczestniczy w projekcie Bankowcy dla Edukacji Finansowej Młodzieży BAKCYL. Projekt zajmuje się edukacją finansową dzieci i młodzieży.

Odpowiedzialność społeczna to ważny temat zaakcentowany w strategii banku na lata 2017-2021, a przekazywane informacje świadczą o tym, że będzie to temat kontynuowany w kolejnych latach.

Nagrody i wyróżnienia dla Banku Pocztowego

Bank Pocztowy od wielu lat cieszy się wiodącymi pozycjami w rankingach produktów ofertowanych klientom, a po wejściu na stronę internetową banku w zakładce „Nagrody i wyróżnienia” spotkamy się z imponująca listą osiągnięć. W oparciu o dane z banku możemy przytoczyć takie wyróżnienia, jak:

  • najlepszy kredyt gotówkowy wg rankingu eBroker.pl w lutym 2020,
  • bank doceniony przez klientów (1 miejsce) w rok rocznym badaniu ARC Rynek i Opinia w 2019,
  • podium w rankingu Złoty Bankier dla kredytu hipotecznego (3 miejsce) w 2019 roku.

Infolinia banku, czyli jak skontaktować się z Bankiem Pocztowym

Oczywiście najprostszą drogą do złożenia wniosku o kredyt jest kontakt z Agentem Helikon.

Klient szukający odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, płatności czy promocjach banku znajdzie je również na Infolinii Banku dostępnej pod numerem: 52 3499 499.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Czekamy na Twój komentarz!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *