Dzięki ponad 12-letniemu doświadczeniu i ponad 4 000 000 użytkowników, Credissimo jest jedną z najszybciej rozwijających się europejskich struktur fintech w branży i liderem w sektorze niebankowym na kilku rynkach. W Europie firma oferuje swoje produkty w Bułgarii, Macedonii i Polsce, a od początku roku rozpoczęła działalność na zupełnie nowy region – Amerykę Łacińską, wybierając Kolumbię jako pierwszy rynek lokalny.
Dla użytkowników w Polsce Credissimo oferuje dwa rodzaje pożyczek, zaspokajając rosnący popyt na elastyczne krótkoterminowe finansowanie. „Credissimo do Wypłaty” – to mikropożyczka do 5000 zł z terminem spłaty do 30 dni, która w doskonały sposób zaspokaja nagłej potrzeby finansowej oraz pomaga poradzić zobie z nieprzewidzianym opóźnieniem w wypłacie miesięcznego wynagrodzenia. Drugi produkt to pożyczka „Credissimo Plus” do 10.000 zł ze spłatą stałych miesięcznych rat od 3 do 24 miesięcy.
Credissimo udziela pożyczki w 100% online, a rozpatrywanie każdego wniosku jest oparte na wewnętrznie opracowanym, szybkim i w pełni zautomatyzowanym procesem przeprowadzanym przez sztuczną inteligencję.
O tym, co w praktyce odróżnia Credissimo od konkurencji, opowiada George Roukov, dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego i członek zarządu w Credissmo Polska.
„Odpowiedzialność i dobro klienta to motto Credissimo. Widzimy rozwój tylko oczami naszych klientów. Pracujemy sumiennie i odpowiedzialnie. Zawsze stawiamy interesy konsumentów ponad wszystko. Zapewniamy jasne i przejrzyste warunki udzielania pożyczek, a naszym priorytetem jest podniesienie jakości produktów i usług pożyczkowych dla użytkownika końcowego. Zdajemy sobie sprawę z silnej konkurencji, ale nasza przewaga to rzadko spotykane rozwiązania technologiczne. Smiało mogę stwierdzić, że nasza firma łączy najwyższe modernizacje technologiczne z głęboką wiedzą finansową i wyznacza trendy w sektorze niebankowym, wprowadzając innowacje, które sprawiają, że proces dla klienta jest tak prosty, jak to możliwe. Na przykład jesteśmy pierwszą firmą na świecie, która wprowadziła pełny proces wnioskowania o pożyczkę całkowicie za pośrednictwem Facebooka. Również zapewniamy błyskawiczną weryfikację konta bankowego klienta nawet przy ujemnym saldzie, dzięki zastosowaniu nowoczesnej aplikacji Kontomatik. Klient nie musi przesyłać dodatkowych dokumentów pocztą, a cały proces wnioskowania i podpisywania umowy jest bardzo łatwy, szybki, intuicyjny i odbywa się w całości online.
W perspektywie kilku lat chcemy ustabilizować naszą pozycję w Polsce i rozwijać ją na rynku pośrednictwa offline. Dlatego z dumą współpracujemy z Helikon – jednym z liderów w tej branży i posiadaczem jednego z najlepszych systemów sprzedażowych na rynku pośrednictwa offline. Poza tym dotychczas nie prowadziliśmy działałności offline i po raz pierwszy korzystmy z takiego kanalu brokierskiego, dlatego bardzo liczymy na pomyślną i udaną współpracę. Jestem pewien, że współpraca z firmą Helikon pomoże nam wyznaczyć nowe kierunki rozwoju i wzmocnić naszą pozycję w kanale sprzedażowym offline.”
W Credissimo klient ma pełną kontrolę nad pieniędzmi, które pożycza za każdym razem, kiedy ma nieplanowane wydatki, a oferta, która otrzymuje zawsze jest indywidualna i dostosowana do jego potrzeb. „Na pierwszym miejscu stawiamy zasady odpowiedzialnego kredytowania, dlatego wypracowaliśmy jasne kryteria, które powinien spełniać nasz klient. Zależy nam na dobrych relacjach z klientami i dlatego przedstawiamy przejrzyste warunki – klientem Credissimo może zostać każda osoba, która ma ukonczone 21 lat , ma obywatelstwo polskie i mieszka na stałe w Polsce, posiada aktywny rachunek bankowy, ma ważny dowód osobisty i stały miesięczny dochód oraz nie widnieje w rejestrach dłużników. Dzięki naszym kryteriom i systemowi scoringowemu dla oceny zdolności kredytowej, udzielone pożyczki są zawsze dostosowane do możliwości klienta.”
Georgi Roukov wierzy, że Credissimo rozwinie solidne relacje partnerskie z siecią Helikon i dziękuje za zaufanie każdemu agentowi, który aktywnie sprzedaje produkty Credissimo.