Dokumenty rekrutacyjne należy wydrukować, czytelnie uzupełnić (uzupełniamy każdy punkt, poprzez udzielenie odpowiedzi, podpisujemy się w każdym wymaganym polu, dokument uzupełniamy z datą bieżącą, podpisać i następnie dostarczyć w dowolnie wybrany przez Państwa sposób, tj.:
1. Osobiście do Punktu Kontaktowego – Rekrutacja znajdującego się przy ul. K. Darwina 17, 43-603 Jaworzno
2. Za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kuriera na adres wskazany powyżej, z dopiskiem na kopercie dot. Rekrutacji do projektu „HELIKON AKADEMIA – kompleksowy program kursów dla profesjonalnych doradców kredytowych“;
3. mailowo poprzez utworzenie nowej wiadomości w formie zeskanowanych (podpisanych) dokumentów na adres akademia@helikon.net.pl – w tytule wiadomości proszę wpisać „Formularz Rekrutacyjny do udziału w projekcie – Imię i nazwisko”.
Forma dostarczenia dokumentów nie ma znaczenia, dostarczenie za pośrednictwem maila prawidłowo zeskanowanych (podpisanych) dokumentów jest tak samo ważne jak dostarczenie ich osobiście.
Dokumenty, które należy złożyć by móc przystąpić do procesu rekrutacji to:
Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie (Załącznik nr 1),
Dokumenty, z którymi należy się zapoznać przed przystąpieniem do procesu rekrutacji to:
Kryteria rekrutacji:
Rekrutacja prowadzona będzie zgodnie z zasadą równych szans do wyczerpania puli miejsc oraz ok. 10% os. na liście rezerwowej – przyjmowane będą wyłącznie osoby spełniające kryteria formalne.
Zasady naboru do projektu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szanowni Pośrednicy,
Witamy w nowym serwisie ekspresowykredyt.pl
Wejście do Systemu Sprzedaży Produktów Finansowych znajduje się w górnym prawym rogu serwisu:
Zapraszamy do współpracy!